Ügyfeleink leggyakrabban kényes helyzetekben veszik igénybe szakértelmünket és biztosak lehetnek benne, hogy cégüket a legmagasabb színvonalon képviseljük. A keresés a piacfeltárással indul, ami egy komplex „ competitive intelligence” művelet és igényli a kompetens és tapasztalt tanácsadót. A keresés követelményrendszerének ügyféllel történő áttekintése után a keresés stratégiáját meghatározzuk a megbízó cég képviselőjének aktív bevonásával.
A keresést általában egyidejűleg több irányba indítjuk el, a direkt kutatás irányának felmérésével és megindításával, a networkünk áttekintésével, valamint az iparági opinion leaderekkel történő tájékozódással.
Ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk, már a kutatási listáról is beszámolunk, illetve igyekszünk a piaci felhozatal függvényében egy aránylag hosszabb „long-list”-et a megbízó elé terjeszteni.
A kiválasztás során mindig igyekszünk az ügyfél számára hosszú távon legkedvezőbb választás feltárására és alátámasztására.
A kiválasztott végső jelöltek referenciáinak diszkrét és megbízható ellenőrzésére nagy hangsúlyt fektetünk.
A kiválasztott szakember beilleszkedésének folyamatos nyomon követése mind a megbízó, mind a jelölt oldaláról, prioritás, amit a hosszú garancia önmagában, és ügyfeleinkkel kialakított hosszú távú kapcsolat is alátámaszt.
Interim menedzsment
Igény esetén tapasztalt vezetőket biztosítunk rövid határidőn belül annak érdekében, hogy támogassuk és gyorsítsuk a szükséges változásokat. Gyors és megbízható megoldásokkal segítjük a közösen kialakított célok elérését.
Előnye, hogy gazdaságos és hatékony megoldást biztosít rendkívüli vagy váratlan helyzetekben;
erőforrásokat és szaktudást biztosít egy meghatározott időszakra, ha a feladatot rövid határidőn belül kell megoldani;
speciális menedzsment tapasztalatot nyújt hiány esetén, egyben megoldást jelenthet projektek irányítására is;
tapasztalt vezetőt biztosít, minimálisra csökkentve a kockázatokat.
Az interim menedzser:
operatív menedzser, aki ellátja a napi irányítást;
tanácsadó és “coach” is egyben, aki az adott helyzet elemzése után felvázolja a jövőbeni lehetőségeket és felállítja a stratégiát;
változás-menedzser, aki a szervezetben a szükséges lépéseket kezdeményezi, megvalósítja, végigkíséri és ellenőrzi.
Assessment Center / Development Center
A kiválasztás és karriertervezés legmodernebb és legmegbízhatóbb módszere, amely csoportos és egyéni feladatmegoldások segítségével, több megfigyelő alkalmazásával, a munkakör sikeres ellátásához szükséges viselkedésjellemzők vizsgálatával igyekszik minél megbízhatóbb és objektívebb képet kialakítani a jelölt(ek)ről.
Megfelelően alkalmazva sokat segít annak eldöntésében, mely jelöltek felelnek meg az adott munkaköri követelményeknek leginkább, illetve a jelölteknek milyen további képzésre, ill. fejlesztésre van szükségük ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban lássák el feladataikat.
Célja, hogy feltárja a jelentkezők erősségeit és gyengeségeit mind egyéni, mind csoportos feladatvégzés közben.
A gyakorlatok úgy épülnek fel, hogy a lehető legjobban modellezzék a valós munkaköri szituációkat. Így a gyakorlatok előtt munkakörelemzést kell végezi, amely során meg kell határozni azokat a legfontosabb tulajdonságokat, amelyekre a jelölteknek leginkább szükségük lehet a feladat elvégzéséhez, amelyek a beválást leginkább befolyásolják.
Menedzsment audit
Szisztematikus értékelő és elemző folyamat, melynek során a vállalat legfontosabb erőforrásának, a menedzsmentnek a kompetenciáit, erősségeit, lehetőségeit és kockázatait tárjuk fel.
A folyamat eredménye a vezetői csapatban rejlő tartalékok, fejlesztési igények, meglévő és fejlesztendő képességek és készségek definiálása, amelyekre a jövőbeni lépések alapozhatóak.
Az audit során lehetőség van az egyes vezetők és a teljes csapatértékelésére is. Előre meghatározott személyes és üzleti kompetenciákat mérünk.
Az alkalmazott módszereket a menedzsment audit céljához, az értékelendő készségekhez, képességekhez igazítjuk, figyelembe véve a munkakörnyezetet.
ExportBoard.hu – Menedzsment tudás külföldi befektetések támogatására
A kis és nyitott magyar gazdaság és szereplőinek hosszú távú sikere, az innovációs képességünk mellett külpiacokhoz való alkalmazkodáson múlik, exportképességünk fejlesztésén, és a külpiacokba való helyi bekapcsolódás sikerén.
Magyarországon közel 3 évtized alatt felnőtt egy olyan menedzser réteg, akik nemzetközi vállalatoknál szereztek jelentős vezetői tapasztalatot exportban, értékesítésben, külföldi vállalatépítésben, leánycég beindításban és operatív működtetésben.
Három évtizedes külpiaci tapasztalatunkkal társvállalkozásunk, az ExportBoard.hu célja, hogy a legfontosabb összetevővel, a kompetens, tapasztalt szakemberek ajánlásával segítsük azokat a magyar vállalkozásokat, akik elindultak a nemzetközi piacokon, legyen szó tőkéről (pénzügyi befektetés), működő tőkéről (technológia), Know-how/tudás exportról, szolgáltatásexportról, termékek exportjáról, vagy munkaerőről.